کاش بودی تو شقایق
تا ببینی
دست هایم بسته است
قصه هایم دردناک و
حرف هایم خسته است
کاش بودی تو شقایق
عشق را باور کنم
باید گاهی آب باشی...ما را در سایت باید گاهی آب باشی دنبال میکنید
برچسب: کاشت مو,کاشان,کاشی تبریز,کاشت ناخن,کاشی,کاشی کاری,کاشت ماری جوانا,کاشت ابرو,کاشی مرجان,کاش, نویسنده: بازدید: 31